INFOBIRO: Publikacije
I kulturni proizvod treba znati prodati

NEZAVISNE NOVINE,

Obrazovne institucije treba da povedu racuna o obrazovanju kadra koji bi se bavio marketingom u kulturi, smatra Ranko Risojevic

I kulturni proizvod treba znati prodati

Autori: TANJA STUPAR-TRIFUNOVIĆ MIRSADA LINGO

Nedostatak marketinga u kulturi veliki je problem, a mediji u BiH umnogome su krivci za lošu reklamu i slab interes gradana za kulturna dešavanja u državi. Ovaj stav zauzela je vecina kulturnih radnika sa kojima smo razgovarali, mada smatraju i da za tešku situaciju u ovom društvenom segmentu dobar dio odgovornosti snose i menadžmenti kulturnih institucija ili nedostatak istih u velikom broju. Gradimir Gojer, direktor Narodnog pozorišta Sarajevo i predsjednik Društva pisaca BiH, objašnjava kako .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.